Intensyviai sportuojant

Sportuojant dėl aktyvios raumenų veiklos ir metabolinių procesų organizme padaugėja rūgščių, o su prakaitu netenkama daugybės mineralinių medžiagų ir skysčių. Jei padidėjusio rūgščių kiekio nepavyksta sureguliuoti, sumažėja ištvermė, pablogėja sportiniai rezultatai, išauga traumų tikimybė, o, svarbiausia, vis ilgiau ima užtrukti kūno metabolizmo procesai.

Be to, bėgant metams mažėja raumenų masė, dėl to išauga raumenų įtrūkimų ir pažeidimų tikimybė. Trejus metus trukęs tyrimas, nagrinėjęs, kaip didelis šarminių mikroelementų kiekis maiste (valgant daug vaisių ir daržovių) lemia raumenų masę, nustatė, kad šarminė dieta leidžia išauginti raumenų masę. Tyrimais nustatyta, kad aktyviai sportuojant ir vartojant šarminančias medžiagas stipriai sumažėja kraujo ir viso organizmo rūgštingumas.

mes jums rekomenduojame

Ragnar Berg, švedų gamtininkas, jau 1930 m. nustatė, kad mes gyvename per rūgščiai. Dėl neteisingos mitybos ir kasdienių rūpesčių bei įtampos mūsų organizme gali padidėti rūgštingumas. Mums dažnai trūksta šarminių (bazinių) medžiagų, kurios neutralizuotų rūgštis. Rūgščių ir šarmų subalansavimas yra svarbi geros savijautos, atsparumo ir pajėgumo sąlyga.Valgydami ir gerdami nuolat gauname rūgštinių ir šarminių medžiagų. Rūgštis gamina ir pats organizmas. Ypač tai išryškėja tam tikrų sveikatos būklių metu, pvz., badaujant, laikantis griežtos dietos ar sergant įvairiomis ligomis. Pasiekus reikiamą rūgščių-bazių balansą, galima pagerinti savijautą ir užtikrinti normalius organizmo procesus.

Mokslininkai ilgus metus daug dėmesio skyrė rūgščių ir bazių balanso įtakai normalioms organizmo funkcijoms tirti, taip pat išsamiai nagrinėjo ir jų įtaką žmonių savijautai esant tam tikroms sveikatos būklėms.Yra daugybė priežasčių, dėl kurių gali išsibalansuoti organizmo rūgščių-šarmų pusiausvyra. Tačiau beveik visas jas galima neutralizuoti su “Basica” pagalba.

Sužinokite kada ir kaip “Basica” gali jums pagelbėti.

1. Kai nepavyksta suderinti mitybos

2. Laikantis dietos

3. Rūkant ar vartojant kenksmingus gėrimus

4. Patiriant stresą ar dirbant sėdimą darbą

5. Intensyviai sportuojant

6. Sergant lėtinėmis ligomis